Grupiniai užsiėmimai

Su bilietu ar galiojančia naryste „Žalgirio“ arenos baseine galite nemokamai lankyti grupinius užsiėmimus, į kuriuos papildomai registruotis nereikia.

Swim Fit

Swim Fit – tai pirmą kartą Lietuvoje pristatoma paslauga, cross-fit atmaina. Tai aukšto intensyvumo, hibridinė treniruočių programa, kurioje trumpos plaukimo atkarpos derinamos su kūno svorio pratimais. Taip gerinsite širdies veikla, deginsite riebalus remdamiesi High-intensity interval (HIIT) training filosofija.

Tyrimai rodo, kad HIIT programa yra viena iš efektyviausių norint deginti riebalus. Swim Fit treniruotėje nenaudoja papildoma įranga, todėl jūsų sąnariai bus saugūs.

Šia programa plaukimo treniruotes paverčia efektyvesnėms, smagesnėmis ir prieinamomis visiems.

Swim Fit treniruotės trunka vieną valandą. Jos prasideda pratimais sausumoje, o tęsiamos vandenyje. Nesate geras plaukikas? Ne bėda! Nuplauksime iki 600 metrų, o trumpas plaukimo atkarpas paįvairinsime pratimais sausumoje.

Treniruotėje turėkite:

Treniruočių laikai: pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais – nuo 7.00 val.
Treniruotės trukmė: 60 min.
Intensyvumas: Aukštas/labai aukštas
Sudeginamos kalorijos: 800–1000 kcal
Užsiėmimus veda: Tadas Duškinas

AQUA aerobika Olimpiniame baseine

Skirta bet kokio amžiaus žmonėms, norintiems atitrūkti nuo kasdienybės, pamiršti rutiną ir mėgautis bei džiaugtis vandens teikiamais malonumais!

Mankštos metu dirba visi kūno raumenys – ypatingai stiprinami šlaunų, klubų, pilvo ir sėdmenų raumenys, pagreitėja medžiagų apykaita. Judėjimas vandenyje padeda išlaikyti stangrų kūną, didina odos elastingumą, padeda kovoti su nuovargiu ir bloga nuotaika. Vandens aerobika ypatinga tuo, kad vandenyje mažėja neigiamos fizinių pratimų apkrovos stuburui ir sąnariams.

Treniruočių laikai: pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais – nuo 7.15 val.; antradieniais ir ketvirtadieniais – nuo 18.15 val.
Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas: Vidutinis/aukštas
Sudeginamos kalorijos: 400–600 kcal
Užsiėmimus veda: Erika Bespalko

AQUA aerobika šiltame pramoginiame baseine

AQUA aerobika šiltame pramoginiame baseine – tai vidutinio intensyvumo mankštos, skirtos darbingo amžiaus vyrams ir moterims. Mankštos metu su pagalbinėmis priemonėmis stiprinamos visos raumenų grupės, o ypatingai šlaunys, sėdmenys, pilvas bei rankos. Treniruotė vandenyje neapkrauna sąnarių bei stuburo, todėl galima mėgautis saugiu sportu. Mankšta yra tinkama bet kokio fizinio parengtumo žmonėms ir tai yra puiki alternatyva pagerinti tiek fizinę, tiek emocinę būklę. Be to, treniruočių metu mažinamas svoris, gerinama pusiausvyra, koordinacija, aktyvinama širdies ir kraujagyslių sistema bei padedama greičiau atsistatyti po traumų.

Treniruočių laikai: trečiadieniais ir penktadieniais – nuo 12.15 val.
Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas: vidutinis
Sudeginamos kalorijos: 350-500
Užsiėmimus veda: Vaiva Vaičiulytė

Senjorų mankšta

Senjorų mankšta – tai žemo intensyvumo treniruotė vandenyje su savo kūno svoriu bei su papildomomis priemonėmis. Mankšta skirta pensinio amžiaus vyrams ir moterims, norintiems išlikti fiziškai aktyviems bei pasisemti gerų emocijų. Tokio amžiaus žmonėms mankštą rekomenduojama atlikti 2 kartus per savaitę, o sportas vandenyje yra saugi alternatyva, nes vandenyje mažiau apkraunami sąnariai, raiščiai bei sausgyslės, nėra griuvimų rizikos.

Treniruočių metu stiprinamas visas kūnas ir pagrindinės raumenų grupės, gerinama kraujotaka, širdies veikla bei gerinama pusiausvyra.

Treniruočių laikai: trečiadieniais ir penktadieniais – nuo 11.00 val.
Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas: žemas
Sudeginamos kalorijos: 150-250 kcal
Užsiėmimus veda: Vaiva Vaičiulytė

Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta – tai žemo–vidutinio intensyvumo treniruotė būsimoms mamytėms, norinčioms sustiprinti sveikatą bei pasiruošti sklandžiam gimdymui. Tokio tipo mankštos yra rekomenduojamos nuo antrojo nėštumo trimestro. Mankštos metu pratimai yra derinami su giliu bei ritmišku kvėpavimu. Treniruočių metu dėmesys skiriamas ne tik viršutinės bei apatinės galūnės raumenims, bet ir dubens dugno raumenų aktyvacijai.

Mankštos metu sumažeja patiriami skausmai, gerėja psichologinė savijauta, stiprinami viso kūno raumenys, todėl mažėja su nėštumu susijusi komplikacijų rizika.

Treniruočių laikai: trečiadieniais ir penktadieniais – nuo 13.30 val.
Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas: žemas/vidutinis
Sudeginamos kalorijos: 200-300 kcal
Užsiėmimus veda: Vaiva Vaičiulytė

Pirties kelias

Turime puikių žinių visiems pirčių mylėtojams! „Žalgirio“ arenos vyksta „Pirties kelio“ užsiėmimai. Edukacijos metu galima išmėginti „Žalgirio“ arenos baseino pirtis, sužinoti apie pirties kultūrą, jos naudą. Procedūros metu naudojamos kvapniosios žolelės, maloniais kvapais prisotinta druska, medus ir vanta. „Pirties kelio“ edukacija susideda iš aktyvių etapų skirtingose pirtyse ir poilsio etapų, kuriose galima pasimėgauti mūsų draugų LOYD arbata. Tokie užsiėmimai vyksta du kartus per savaitę – trečiadieniais ir penktadieniais nuo 19.00 val. Jie papildomai nekainuoja, o registruotis nereikia. Visi susidomėję yra laukiami prie pramoginio baseino galo, kur ir startuoja „Pirties kelio“ procedūra.

Pirties meistro Giedriaus Bučo programa (vasario 1, 17, 24 d.)
Pirties meistrių Astos Bučienės ir Nomedos Petrauskaitės programa (vasario 3, 10, 22 d.)
Pirties meistrės Renatos Kalesienės programa (vasario 8, 15 d.)

Atnaujinta - 2023-02-06
Informuojame, kad siekiant užtikrinti geriausią patirtį lankantis www.zalgirioarenosbaseinas.lt svetainėje yra naudojami šie slapukai (angl. cookies): Privalomi, Funkciniai, Analitiniai, Komerciniai. Jeigu nepageidaujate naudotis atitinkamų slapukų funkcijomis, tuomet paspauskite Slapukų valdymas ir pakeiskite slapukų valdymo nustatymus. Slapukų politika (1.2.9)
×